BIODATA

                                    ASSALAMUALAIKUM.. BISMILLAH ..
Teringat time sekolah rendah dedulu bila buat tajuk pasal biodata ni ... ahaha
Maklumlaa , part ni seronok sikit sebab aku suka ejek org .. so dengan adanya biodata mereka mereka ni senang laa aku nak mengejek .. wkwkw

                                            Okay , berbalik pasal biodata ...
Nama aku AMIR AZROY BIN YAHAYA BIN OTHMAN .. nahh kau , sampai nama atuk aku pun masuk :P
Aku lahir pada 1hb MARCH 1990 ... yaaa , baru 23 tahun .. muda lagi beb . Kalau nak ajak tengok kartun tu kira boleh lagi laa , lagi lagi cerita DRAGONBALLZ (minat nak mati)  :P
Dan mak aku beranakkan aku di HOSPITAL BESAR KUALA PILAH , N9 .. haaa anak jati Nogori ni , jgn main main .. Rumah keluarga aku dekat KAMPUNG SERTING ULU , BATU KIKIR , JEMPOL , N9 .. Dekat sana lah aku tinggal sedari lahir dan aku membesar sampailahh umur 14 or 15 macam tu dan lepas tu aku pun pindah ke KL , aku pun lupa start bila aku pindah ke KL (ngehngehngeh)  .. Dekat KL pula aku mula tinggal di area bangi - kajang .. Aku stay rumah Abang Lang aku , time tu ada krisis dunia (haha) . Lama juga laa kiranya aku duk dgn dia , sampai umur aku 20 maybe (oaky aku memang pelupa) hahah  Dan sekarang , aku bekerja di Bentong sebagai ejen insurans am .. senang cerita , nak buat road/tax kereta motor , insurans atau apa2 yg berkenaan dengan KENDERAAN , JPJ , & PUSPAKOM boleh la aku settlekan (muka poyo) haha ...

              Habis cerita pasal tu , kita masuk bab makanan n minuman peberet pula :

Haaa makanan yg paling aku suka hrmmmmm (entahlah) hahah. Tapi apa yg aku rasa , aku suka sangat makan NASI LAUK AYAM MASAK LEMAK + SAMBAL PETAI + TELUR DADAR + SAMBAL IKAN BILIS (mak aku jea tahu buat ni ;) + KEROPOK IKAN atau ROTA ... nahhh kau !!
Masak sape jadi bini aku nanti (wkwkwk) tp jangan risau , takde lah aku nak ngadap makanan mcm ni hari hari , cuma aku betul betul gilakan sambal ikan bilis yg mak aku buat tu , best bhaii ;) ...
Air pula aku tak suka yg terlampau manis jea ... senang kan :P hahah aku taknak hilang kaki di usia muda cenggini .. :P

         Masuk bab hobi pula ... (sambung nantilah ... aku dah penat laa  :)

                                                        Assalamualaikum .

4 comments:

  1. Blog anda direview :) - http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2013/09/review-blog-part-1.html

    ReplyDelete
  2. salam kenal :)

    p/s: saya folo sini^^ jom folo blog saya? ^_^ www.dayangdeno.com

    ReplyDelete