SAMBUNGAN BIODATA

Assalamualaikum .. Bismillah ..

Hii ..Berjumpa lagi kita dalam rancangan , ''pokok kek den lah'' (berangan jadi pengacara sat) hahaha :P
Okay , nak sambung pasal hobi aku yg tergendala semalam .. haish , malu pula diri ini :P

Hrmmmm ... Dalam banyak2 benda yg aku suka buat , aku paling terpaling dan teramat laa sukanya BACA NOVEL (jengjengjeng) .. Lagi lagi novel  CINTA , syok beb .. kadang kadang tu sampai aku lupa nak makan , nak minum tapi merokok takkan pernah lupa :P hahah
Kesian juga lah dekat sidia sebab aku selalu bagi alasan merepek semata mata nak baca novel ;)

Nak tahu dari mana aku minat hobi gadis gadis ni ?? hrmm aaaa hrmmm aaaa (ish bagitau jeala) haha
Minat ni datang dari someone sometwo somethree .. (wkwkwk) Dari kakak aku laa , dia memang gila novel dari dia muda lagi .. so aku pun selalu curi novel2 dia , almaklumlaa nak beli time tu tak tahu kat mana (tapi sekarang dah tahu okay !)..haaa tau dah kan ? :P


Jap-jap ... Ada lagi satu ..
Time ni aku berada di WANGSA WALK ..

Haa yg ni pun boleh dikatakan sebagai hobi juga nih , aku suka sangat buat benda yg mengarut kat tempat org ramai ... contohnya spt dalam video ni .. haha (masuk duit syiling sebanyak seringgit , then kauter tu akan bergerak sambil diiringi music yg happening) wkwkwkw
Yg tgh melayan karenah aku kat sebelah tu anak buah aku num 3 .. Yg merakam pula anak buah aku num 2 . kiranya diorang pun lebih kurang tolak tambah je masuk air :P

FARAH SYAHIRA BINTI ZAID
Ni anak buah aku yang nombor dua :)
Nak ngorat ??
Kalau mental kuat laa :P wkkwkwk




AIDA JULIANA BINTI ZAID
Yang ni pula nombor tiga ..
Merayau ni pun idea dia -_-


Okay lahhh babe ...
Kalau nak diikutkan hati aku yg membara terbawa bawa dari watak AZROY GILA GILA REMAJA tuh , nak je aku cerita semua pasal aku hari ni ... tapi apa kan daya , letih beb nak naip banyak banyak .. mau krem jari jemari lelaki aku ni :P (bhaha) Nanti nantilah aku sambung lagi yea kalau ada mood ;) Setakat ni , tu jea hobi aku sebelum timbul hobi baru .. 
Assalamualaikum ..... 
The End ...

No comments:

Post a Comment